Išmetimui skirtos daržovės — neišnaudota verslo galimybė
Ar atsakingas požiūris į verslą gali būti pelningas? Daugelis įmonių vadovų, kurie vis dar skeptiškai žiūri į atsakingą versla, pabrėžia, kad socialinė atsakomybė ir pelnas yra du nesuderinami dalykai. Štai sėkmingas prekybos centro pavyzdys, kuris atkreipė dėmesį į išmetamų daržovių kiekį įrodo, kad vartotojai yra pasirengę palaikyti verslo idėjas, kurios sprendžia maisto švaistymo problemas.
Nestandartinės išvaizdos daržovės — neišnaudota verslo galimybė
Kiekvienais metais pasaulyje prarandama daugiau kaip 300 milijonų tonų daržovių vien todėl, kad yra nestandartinės išvaizdos. Tačiau, kas nutinka kai verslo atstovai sujungia socialinę atsakomybę (maisto švaistymą) su verslo idėja? Kitoks požiūris į nestandartines daržoves ne tik padidino prekybos centros pelną, žinomumą, pirkėjų srautus, bet ir atkreipė visuomenės dėmesį į maisto švaistymo problemas.
Po to kai buvo pradėta prekiauti nestandartinės išvaizdos daržovėmis vien tik per pirmąjį mėnesį prekybos centras sulaukė 24 procentais daugiau pirkėjų, pardavimai išaugo iki 1,2 tonų per mėnesį, daugiau kaip 13 milijonų žmonių pasidalino nauja idėja socialiniuose tinkluose ir tai tapo visiška sensacija.
Kokia neišnaudota atsakingo verslo idėja slypi jūsų versle?